PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sprzedaży świadczonych drogą elektroniczną Kwiaciarni Czerwone Korale Starachowice poprzez sklep internetowy www.czerwonekorale.starachowice.pl

Regulamin określa zasady zakupów w Kwiaciarni Internetowej PPHU Czerwone Korale Starachowice.

Dostarczamy kwiaty wyłącznie na terenie Starachowic oraz do miejscowości sąsiadujących, czyli do :
Pawłów, Parszów, Marcinków, Mirzec, Jasieniec Iłż.,Kałków, Krynki, Brody Iłż. oraz do miejscowości leżących pomiędzy nimi a Starachowicami .

Książki wysyłamy do dowolnej miejscowowości na terenie Polski. 

Zamówienia do innych miejscowości będą anulowane bez podania przyczyn.

Ceny oferowanych kwiatów w terminach wysokich cen giełdowych ( walentynki, dzień kobiet itd itp) ulegają podniesieniu. Podyktowane jest to drastycznym wzrostem cen na Giełdzie Kwiatowej w Holandii. Dlatego jesteśmy zmuszeni do zmian cen w okresie przewidywanego wzrostu cen hurtowych. W przypadku wystąpienia zamówienia w starej, normalnej niskiej ceny w okresie wzrostu cen, zamówienie takie zostanie anulowane.

 

Rejestracja konta jest jednocześnie potwierdzeniem zaakceptowania regulaminu Sklepu.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;


 

Logując się przez Facebooka lub Google  zgadzasz się na warunki stawiane przez Facebook lub Google. Sklep Czerwone Korale nie jest częścią Facebooka ani Google i tylko w ramach udogodnienia rejestracji klientów korzysta z takiej możliwości. 

Przy stosowaniu  przez Kupujących sieci globalnej, systemów utajniania oraz innych "anonimowych" ustawień przeglądarek powodujących złe działanie systemu sklepu może spowodować pokazanie  w trybie niezalogowanym cen netto zamiast brutto. Może to także powodować problemy z realizacją zamówienia.  Pomimo to, obowiązujące ceny są cenami brutto i sklep nie może sprzedawać wg cen netto bez podatku vat pomimo wadliwego okazania ceny netto. 

Przy korzystaniu z telefonów z przeglądarką Safari może być problem z prawidłowym działaniem sklepu. Możliwe są sporadyczne trudności z zakupem lub wadliwy zakup. Prosimy. jeżeli jest to możliwe, o korzystanie z innych  przeglądarek.

 Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

 

Fotografie opublikowane w sklepie są fotografiami przykładowych wyrobów. Dają ogólne pojęcie o danym towarze. Kompozycje i bukiety robione są ręcznie na indywidualne zamówienia i z dostępnych tego dnia kwiatów, dlatego dopuszczalne są różnice pomiędzy obrazem z fotografii a rzeczywistym bukietem. W dodatku trzeba uwzględnić sezonowość dostępu do niektórych roślin ,co wpływa na konieczność stosowania zamienników lub innych dostępnych roślin i dodatków.

 

Z uwagi na częste rotacje i zmiany asortymentu w hurtowniach, często musimy stosować inne naczynia i dodatki, niż te sfotografowane. Staramy się dobierać podobne naczynia i dodatki

w zależności od dostępności oraz zmian mody ( np. w tym roku modny jest kolor srebrny itd.) Zastosowanie innego naczynia lub dodatku nie może być powodem do reklamacji.

Kwiaciarnia to nie jest hurtownia śrub i w związku z tym możliwy jest brak jakiegoś asortymentu oferowanego w sklepie ( towar delikatny o krótkim okresie przydatności). W związku z tym, kwiaciarnia ma prawo anulować zamówienie bez podawania przyczyn z jednoczesnym zwrotem pieniędzy. Zwrot pieniędzy przeprowadzany jest przez kanał płatności klienta ( tak jak zapłacił za zamówienie). Niektóre kanały płatności działają natychmiastowo, a niektóre do trzech dni roboczych lub więcej ( nie mamy na to wpływu). Dlatego w wielu opisach towarów znajduje się adnotacja, aby zadzwonić do nas przed zakupem w sprawie dostępności danego towaru.

 

Wszystkie dane osobowe przetwarzane są jedynie w celu wykonania dostawy kwiatów. Dane te nie są udostępniane innym podmiotom i osobom. 
Wyjątek stanowią służby i instytucje, które mają prawo wymagać wydania danych o transakcjach czy danych adresowych konkretnego klienta ( policja, prokuratura itd.)

Wszystkie ceny zawierają podatek vat .

Kwiaciarnia w przypadku chwilowego braku danego asortymentu zastrzega sobie prawo do wydania innego niż zamówiony towaru pod warunkiem zachowania warunku cenowego. Warunek ten to wydanie towaru, którego cena jest  identyczna lub wyższa  bez obciążania Zamawiającego różnicą w cenie.

Osoby logujące się do sklepu będą przestrzegać prawa, a w szczególności nie będą próbowały jakichkolwiek działań mogących szkodzić komukolwiek. 

Osoby logujące się z konta Facebooka  lub Googla obowiązuje konieczność dbania o hasło i nieużyczania go osobom trzecim.

Wszelkie czynności  użytkowników noszące jakiekolwiek znamiona przestępcze lub chuligańskie będą ścigane z mocy prawa.

Kwiaty i inne dodatki oferowane przez Kwiaciarnię służą do celów aranżacji wnętrz. Kwiaty i dodatki nie służą do celów spożywczych (z wyjątkiem fabrycznie zapakowanych wyrobów cukierniczych). 

Spożycie niektórych roślin może być szkodliwe tak z natury samych roślin jak i możliwości występowania środków ochrony roślin i innych substancji chemicznych używanych w procesie dostaw.

Niektóre rośliny mogą wywoływać reakcje alergiczne. 

 

Przeglądanie zasobów sklepu jest jednocześnie zgodą a użycie przez witrynę plików cookies i innych elementów poprawiających pracę serwisu. Podczas pierwszej wizyty na naszym portalu wyświetlany jest stosowny komunikat o plikach cookies. Jednakże Sklep nie prowadzi innych specjalnych czynności śledzących Użytkowników poza standardowymi funkcjami ShopGold ( czyli zestawienia zakupów, kwoty zakupów itp. zestawienia sprzedaży oraz informacji potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania serwera.)

 

Sprzedaż zdalna poprzez portal www.czerwonekorale.starachowice.pl prowadzona jest wyłącznie dla osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej. Założenie konta oraz/lub dokonanie zakupu równoważne jest z oświadczeniem Klienta potwierdzającego Jego stan prawny z niniejszymi wymaganiami i pozwalający na zawieranie tego typu umów.

 

Dane osobowe, ani nadawcy, ani odbiorcy nie będą wykorzystywane do prowadzenia kampanii reklamowych (chyba, że użytkownik wyrazi na to specjalną zgodę). Nie będą też udostępniane innym podmiotom w celach innych niż dostawa pomiędzy kwiaciarnią a odbiorcą ( kurier). Jest to standardowy i akceptowany powszechnie sposób postępowania znany użytkownikom z kontaktu z Pocztą lub firmami kurierskimi, zgodny z obowiązującym prawem - brak konieczności wyrażania zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji umowy - w tym przypadku dostawy towarów i usług przez Kwiaciarnia Czerwone Korale.

 

Uwaga. Wszystkie dostawy realizowane są w danym dniu do godziny 22. Nie gwarantujemy dostawy na konkretną godzinę z wyjątkiem dostaw na pogrzeby. Dostawa zrealizowana w dniu określonym przez Zamawiającego traktowana jest jako wykonana należycie i zgodnie z umową. W przypadku braku wyboru terminu dostawy na zamówieniu, Kwiaciarnia ma prawo dostarczyć w wybranym przez siebie terminie lub anulować zamówienie.

 

I. WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Sklepu przez Klienta:

 

1. Dostęp do Internetu. Koszty dostępu ponosi Klient.

 

2. Poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 5.5 lub Opera w wersjach 7.x i wyższych lub Firefox w wersji 1.x. i wyższych, Chrome8 lub wyżej , inne przeglądarki pozwalające na przeglądanie sklepów internetowych opartych o silnik Prestashop w wersjach aktualnych i dobrze skonfigurowanych. Zakup oprogramowania oraz ustawienie paramentów leży po stronie Kupującego.

 

3. Rozdzielczość ekranu minimum 1024x768 dla tradycyjnych ekranów komputerowych; w przypadku starych monitorów czy innych rodzajów urządzeń należy przetestować ustawienia rozdzielczości w celu optymalnej i wygodnej obsługi. Strona obsługuje także urządzenia mobilne.

 

4. Urządzenie Klienta musi mieć włączoną opcję akceptacji ?cookies?, aktywny interpretator JavaScript oraz zainstalowany flash plug-in lub pokrewne zapewniające poprawny dostęp do sklepu z poziomu Klienta. Należy dbać o aktualizację programów z uwagi na bezpieczeństwo transakcji.

 

5 Kwiaciarnia zastrzega, że używanie oprogramowania mającego wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek, o których jest mowa w pkt. 4 powyżej, może również wpływać na poprawne wyświetlania stron internetowych Sklepu. Aby uzyskać pełną funkcjonalność Sklepu, należy wyłączyć wszelkie oprogramowanie mogące wpłynąć negatywnie na funkcjonalność Sklepu.

 

6 Korzystnie ze Sklepu może być uzależnione od instalacji dodatkowego oprogramowania na sprzęcie komputerowym Użytkownika. Zakup oraz instalacja dodatkowego oprogramowania leży po stronie Klienta.

 

7 Kwiaciarnia nie ma wpływu na stan oraz ustawienia urządzeń elektronicznych Klienta tak samo jak sklep stacjonarny nie ma wpływu na stan techniczny pojazdu, którym Klient przemieszcza się w celu dokonania zakupu. Jeżeli Macie Państwo problem z prawidłowym korzystaniem ze sklepu internetowego, proszę udać się po pomoc do specjalistów zajmujących się naprawą i diagnostyką sprzętu komputerowego lub telefonicznego. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za złe ustawienia Państwa oprogramowania, brak kompatybilności sprzętu lub złą konfigurację urządzenia z wszystkimi konsekwencjami z tym związanymi.

8. Wszystkie ceny produktów podane w serwisie www.czerwonekorale.starachowice.pl zawierają podatek vat i obowiązują w chwili składania zamówienia.

9. Dane adresowe wprowadzane przez  Zamawiającego do formularza dostawy służą jedynie do należytego wykonania umowy.  Dane te są chronione 18-to znakowym hasłem dostępu do zaplecza sklepu. Front sklepu nie udostępnia danych innym użytkownikom ( można po zalogowaniu na własne konto klienta wejść w panel danych osobowych i je poprawiać lub uzupełniać). Administratorem danych osobowych jest administrator sklepu. Dane adresowe przechowywane są bezterminowo, a w przypadku zamknięcia witryny, całość danych osobowych zostanie trwale usunięta po okresie określonym przepisami fiskalnymi. Przechowywane dane w postaci zlecenia dostawy mogą być okazywane stosownym służbom i instytucjom w ramach prowadzonych przez nich czynności śledczych lub innych określonych i dopuszczonych prawem czynności administracyjnych ( np. skarbowych). Na okazanie danych tym instytucjom administrator serwisu nie potrzebuje zgody użytkownika.

10. Użytkownik ma prawo usuwania plików cookies z własnej przeglądarki oraz modyfikacji ustawień przeglądarki pod kątem bezpieczeństwa. Zbyt ostre reżimy bezpieczeństwa mogą uniemożliwić korzystanie z serwisu, za co Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności.

 

II. INFORMACJE WSTĘPNE

 

1. Kwiaciarnia internetowa Czerwone Korale prowadzona przez PPHU Czerwone Korale z siedzibą przy ul. Radomska 19, 27-200 Starachowice, przedstawiająca się numerami NIP 664 107 12 67 , REGON 290896840 , domena www.czerwonekorale.starachowice.pl zwana dalej kwiaciarnią

2. Przedmiotem prowadzonej działalności w ramach prowadzonego sklepu internetowego jest zakres usług objęty aktualną ofertą sklepu internetowego kwiaciarni zgodnie z niniejszym regulaminem.

3. Terenem działania sklepu internetowego jest miasto Starachowice oraz miejscowości leżące w najbliższym sąsiedztwie. Lista obsługiwanych miejscowości znajduje się w zakładce Informacje / Warunki dostawy na dole strony ( szary pasek).

4. Wszystkie treści znajdujące się na stronie kwiaciarni internetowej www.czerwonekorale.starachowice.pl należą do Kwiaciarni lub zostały zakupione licencje przez PPHU Czerwone Korale, a także zostały przekazane przez Partnerów kwiaciarni i są objęte pełną ochroną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 2006, poz. 631 z późn. zm. )

5. Opisy produktów i ceny podane na stronie kwiaciarni internetowej www.czerwonekorale.starachowice.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy ( wg.art. 71. kodeksu cywilnego).]

6. Klient może składać zamówienia poprzez sklep internetowy www.czerwonekorale.starachowice.pl przez dwadzieścia cztery godziny / siedem dni w tygodniu z wyjątkiem przerw technicznych i konserwacyjnych oraz nieprzewidzianych awarii systemu.

7. Dostawy kwiatów realizowane są przez Kwiaciarnię Czerwone Korale lub poprzez wynajętą firmę kurierską w wybranych terminach oraz zazwyczaj w godzinach od 8 do 20. Wybór terminu i godziny dostawy przez Klienta następuje w chwili zakupu poprzez interaktywny kwestionariusz oraz okienko uwag dodatkowych. Termin najbliższej możliwej dostawy wyświetlany jest na stronie każdego wyrobu lub usługi.

 

III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA , REKLAMACJE, INNE WARUNKI ,

 

1. Kwiaciarnia Czerwone Korale przyjmuje zamówienia poprzez cyfrową platformę www.czerwonekorale.starachowice.pl . Wszelkie inne ustalenia , zapytania , zmiany i sugestie prosimy kierować na adres : bukiety@vp.pl lub zgłaszać telefonicznie na numer +48 608 330 124.

2. Klient składając zamówienie, wskazuje produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego towaru i określając inne parametry, w tym parametry dostawy a następnie dodaje go do koszyka. Następnie może dalej kontynuować zakupy lub zacząć finalizować transakcję. Aby sfinalizować transakcje należy przejść stopniowy system złożenia zamówienia, w którym należy wypełnić pola z danymi nadawcy, płatnika, miejsca, daty i czasu dostawy, treści bilecika, uwag dodatkowych, sposobu płatności oraz innych pól wymaganych a następnie potwierdza złożenie zamówienia przyciskiem ?Zamawiam z obowiązkiem zapłaty ? . Umowa zostaje zawarta z chwilą przelania należności.

3. Czas realizacji, elementy zamienne i sezonowe oraz inne ustalenia szczególne są zawarte w opisie każdego towaru lub usługi. Towary i usługi oznaczone zapisem ? na zamówienie? traktowane są szczególnie, zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu.

4. Wymagane jest wypełnienie okienka ? treść bilecika? z uwagi na częste odmowy przyjęcia przesyłek niepodpisanych, co wiąże się z wykonaniem usługi w świetle prawa, lecz bez oczekiwanego przez Klienta efektu. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za odmowę przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę, Za brak właściwego adresu Odbiorcy oraz za brak Odbiorcy pod wskazanym adresem. W takich przypadkach przesyłka traktowana jest, jako doręczona

5. Kwiaciarnia ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia z uwagi na :

  • odmowę przyjmowania przesyłek na wniosek osoby wskazanej w zamówieniu jako Odbiorca.
  • notorycznym zamawianiu i anulowaniu zamówień noszącym znamiona spamu lub nękania
  • braku potwierdzenia płatności
  • braku płatności za poprzednie zamówienia ( dotyczy płatności odroczonych)
  • innych powodów

6, W ramach zamawianych towarów znajduje się usługa dodawania do wybranych kompozycji florystycznych alkoholu , słodyczy i innych opakowanych produktów. Wyroby alkoholowe i tytoniowe należy przynieść lub przesłać do siedziby Kwiaciarni najpóźniej na 24 h przed planowaną dostawą. Koszty dostawy ponosi Kupujący. Typowe artykuły spożywcze najczęściej załączane do koszy prezentowych typu banany, mandarynki, pomarańcze, winogrona, cytryny , jabłka, ananasy, kawa, herbata, oraz słodycze w postaci cukierków, czekolad itp. kupowane są przez Kwiaciarnię bez udziału Klienta .

7. Wszelką odpowiedzialność za skutki dostarczenia wyrobów alkoholowych lub tytoniowych pod wskazany adres ponosi Kupujący.

8. Prawidłowe wypełnienie kwestionariusza danych Odbiorcy gwarantuje bezproblemowa dostawę. Jeżeli jest to możliwe, należy podać nr telefonu do Odbiorcy. W przypadku niezastania nikogo pod wskazanym adresem, kurier może ustalić z Odbiorcą inne warunki dostawy, co znacząco wpływa na skuteczność dostaw i dobre relacje z Klientami. Podane dane Odbiorcy nie są wykorzystywane przez Kwiaciarnię do innych celów poza procesem doręczeniem przesyłki.

9. Zmiany zamówienia należy zgłaszać poprzez kontakt telefoniczny +48 608 330 124 i potwierdzić poprzez email : bukiety@vp.pl . Zmiany jedynie zgłoszone przez email mogą nie być odczytane w porę i w konsekwencji może to zrodzić problemy. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za brak wprowadzenia zgłoszonych via email zmian, o ile nie były poprzedzone zgłoszeniem telefonicznym.

10. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta, zlecenie takie uznawane jest za zrealizowane. Ponowna próba dostarczenia tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty transportowej . W przypadku braku dokonania wymaganej dodatkowej opłaty transportowej w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku kontaktu z Klientem Kwiaciarnia Czerwone Korale uważa zlecenie za zrealizowane bez dostarczenia do Odbiorcy. Zamówienie niedostarczone można odebrać osobiście lub przez osobę trzecią w ciągu dwóch dni roboczych w siedzibie Kwiaciarni Czerwone Korale , ul. Radomska 19, Starachowice , od poniedziałki do piątku w godzinach 10-17 , w soboty od 10 do 13. Po tym okresie zamówione towary podlegają utylizacji bez prawa do zwrotu bez podania przyczyn ( z uwagi na niedopełnienie zapisów umowy przez Klienta ). Aby otrzymać przesyłkę należy podać nr zamówienia, który Klient otrzymał w chwili zakupu z potwierdzeniem zamówienia. Kwiaciarnia przyjmuje, że osoba przychodząca do siedziby Kwiaciarni i dysponująca unikalnym nr zamówienia jest Klientem lub jego przedstawicielem.

11. Kwiaciarnia Czerwone Korale przeprowadza akcje promocyjne i lojalnościowe . Towary objęte ogólnymi akcjami promocyjnymi są oznakowane na stronie produktu . Programy lojalnościowe polegają na udzielaniu rabatów dla stałych klientów. Rodzaj, zakres oraz okres trwania poszczególnych działań określa Kwiaciarnia Czerwone Korale, jednocześnie zastrzegając sobie możliwość dowolnej modyfikacji warunków tak promocji jak i innych działań zmieniających ceny oferowanych wyrobów i usług, przy czym skutki zmian biegną wyłącznie od chwili dokonania zmiany.

12. Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto . Tworzenie multikont odebrane zostanie jako celowe naruszenie zasad i może w szczególnych przypadkach pociągać za sobą kroki prawne. Konta tego typu będą usuwane.

13. Sklep nie zapewnia nieprzerwanego działania Witryny z uwagi na możliwość wystąpienia awarii czy normalnych cykli obsługi bieżącej konserwacji systemu oraz przerw planowanych. Z uwagi na to, żadnym podmiotom nie przysługuje jakiekolwiek odszkodowanie czy dodatkowy rabat związany z niemożnością dokonania zakupu. W przypadku dłuższej awarii lub konserwacji sklepu istnieje możliwość przyjęcia zamówienia poprzez email bukiety@vp.pl.

14. Stworzenie Konta jest za razem akceptacją niniejszego regulaminu. Jeżeli nie akceptujesz Regulaminu, usuń konto i nie kupuj w opcji ?Gość?. po usunięciu Konta, Twoje dane są usuwanez bazy danych aktywnych klientów . Sklep nie prowadzi specjalnego archiwum byłych Klientów oprócz zapisów księgowych i innych zapisów wynikających z prawidłowego funkcjonowania mechanizmów Sklepu. Po usunięciu konta zaprzestaje się wysyłania newslettera ( jeżeli Klient wybrał opcje przyjmowania wiadomości handlowych).

15. Niedozwolone jest cedowanie lub udostępnianie Konta osobom trzecim. To samo dotyczy numerów zamówień składanych w sklepie.

16. W przypadku zmiany swoich danych Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznej aktualizacji danych podanych podczas Rejestracji.

17. Klient ma możliwość dokonywania zmian w zapisie swoich danych osobowych oraz zmiany Hasła

18. Za utworzenie Konta, przeglądanie towarów i usług oraz proces dokonywania zakupu nie są

pobierane żadne opłaty. Klient płaci jedynie za towary i usługi oraz opcje dostawy wybrane przez Niego w procesie zakupu. Za zmiany danych na Koncie, zmiany hasła oraz utworzenie czy usunięcie konta niepobierane są żadne opłaty.

19. Zabronione jest ingerowanie w strukturę Sklepu , a w szczególności włamywanie się do obszarów chronionych lub prywatnych.

20. Zabronione jest publikowanie na łamach Sklepu treści obraźliwych, niezgodnych z prawdą, niezgodnych z obowiązującym prawem a także treści reklamowych nieautoryzowanych przez Kwiaciarnię.

21. Kwiaciarnia zapewnia sobie prawo do odmowy realizacji dostawy na prośbę Osób otrzymujących przesyłkę. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę, Klientowi nie przysługuje zwrot pieniędzy.

22. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania

błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., Kwiaciarnia

Czerwone Korale zastrzega sobie prawo obciążenia klienta ewentualnymi

dodatkowymi kosztami tych produktów oraz dostawy. Kwiaciarnia  nie ponosi

odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z

podania błędnych danych odbiorcy, braku potwierdzenia płatności za towar lub

nieobecności Odbiorcy pod podanym adresem. Po uzgodnieniu z Odbiorcą lub

Nadawcą przesyłka może zostać pozostawiona u sąsiadów Odbiorcy, portierni, sekretariacie itd. itp. miejscu bezpośrednio sąsiadującym lub będącym adresem doręczenia i będzie traktowana jako doręczona.

23. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim

24. Kwiaciarnia Czerwone Korale zastrzega sobie możliwość wystąpienia błędów w opisie. Za wskazanie ewidentnych błędów czy pomyłek udzielona zostanie Klientowi premia w postaci darmowej dostawy poza Starachowice lub jednego z aktualnie oferowanych kuponów rabatowych. W przypadku pomyłki w zamówieniu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Kwiaciarnię w celu zminimalizowania niepotrzebnych kosztów

25. Kwiaciarnia Czerwone Korale zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie poszczególnych towarów , znajdującym się na stronie każdego produktu . Jeżeli z przyczyn obiektywnych Kwiaciarnia nie może zrealizować zamówienia zgodnego z zamówieniem i opisem towaru , możliwe jest zastąpienie wybranej przez Nadawcę kompozycji czy towaru innym, zaproponowanym przez Kwiaciarnię o parametrach cenowych równorzędnych lub wyższych lub zwrot należności z rozwiązaniem umowy . Różnica w cenie droższego zamiennika pokrywana jest przez Kwiaciarnię.

26. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.

27. Kwiaciarnia nie zapewnia nieprzerwanego działania Witryny Sklepu z uwagi na możliwość wystąpienia awarii czy normalnych cykli obsługi bieżącej konserwacji systemu oraz przerw planowanych. Z uwagi na to, żadnym podmiotom nie przysługuje jakiekolwiek odszkodowanie czy dodatkowy rabat związany z niemożnością dokonania zakupu. Sklep może być wyłączony na dowolny przedział czasowy bez podania przyczyn.

28. Sklep działa na platformie cyfrowej , co wymaga użycia odpowiednich, popularnych urządzeń elektronicznych w celu uzyskania możliwości zakupu. Zapewnienie urządzeń i oprogramowania leży po stronie Kupującego .

29. Cena sprzedaży jest ceną ostateczną - zawiera cenę zakupu oraz ewentualną cenę transportu, zgodnie z Warunkami Dostawy określającymi koszty transportu i wyborem Klienta . Wyjątkiem jest uzgodniony koszt dowozu do miejscowości poza wymienione w wykazie. W takim przypadku istnieje potrzeba dokupienia dopłaty do usługi transportowej dostępnej w dziale "prezenty". Wykaz miejscowości oraz zasady naliczania opłat znajdują się na stronie Sklepu internetowego w części Warunki Dostawy. Wybór opcji dostawy poza teren Starachowic zmienia cenę w sposób widoczny i natychmiastowy . Wybór opcji dostawy poza miejscowości wymienione w wykazie nie powoduje zmiany ceny danego towaru, jednakże zakup dodatkowej usługi transportowej traktowany jest jako zakup innego towaru i w posumowaniu zakupów jest to widoczne.

30. Kwiaciarnia Czerwone korale wysyła towary zgodnie z opcjami zaznaczonymi przez Kupującego w trakcie procesu dokonywania zakupu

31. W przypadku braku możliwości kontaktu z Odbiorca pozostawiona zostanie wiadomość w skrzynce na listy , o ile jest taka możliwość . Wiadomość pozostawiona w skrzynce zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie naszej Kwiaciarni. Jeżeli ani Odbiorca, ani Nadawca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.

32. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację.

Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i upominków w jednej przesyłce przez kuriera muszą zostać zgłoszone do Kwiaciarni Czerwone Korale telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od wyznaczonego terminu doręczenia. W przypadku zmiany przez Odbiorcę terminu dostawy Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za teoretyczne opóźnienie liczone od poprzedniego terminu dostawy.

33. Sposób pielęgnacji kwiatów można znaleźć w Internecie lub uzyskać poradę telefoniczną +48 608 330 124.

Aranżacje i bukiety kwiatowe, jako rośliny żywe są z natury towarem nietrwałym a więc nie podlegają zwrotom a jedynie reklamacją określoną niniejszym regulaminie.

Jeśli natomiast chcą Państwo zrezygnować z dokonanych w naszym sklepie zakupów upominków dołączonych do bukietów kwiatowych z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość zwrotu upominków w ciągu 14 dni od daty dostarczenia bez podania przyczyny. Należy pamiętać, iż zwracany w tym trybie towar, zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Wszelkie zwroty muszą być jednak uprzednio zgłoszone via e-mail lub pocztą.

Zwroty przyjmowane są jedynie od Nadawcy przesyłki. Koszt zwrotu towaru leży po stronie Nadawcy. W przypadku zwrotu maskotki, doniczki, słodyczy itp. samodzielnych dodatków do kwiatów, występujących w sklepie internetowym, jako osobny towar, a kupowanych razem z bukietami czy innymi aranżacjami kwiatowymi, zwrot należności za dostawę nie jest możliwy z uwagi na poniesienie kosztu dostawy dla pozostałych zakupionych i dostarczonych składników zamówienia. Zwrot kosztów transportu możliwy jest jedynie przy zwrocie całości zamówienia przed dokonaniem dostawy lub w przypadku dostawy zamówienia składającego się z towarów niebędących kompozycjami z kwiatów. Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru w terminie czternastu dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot należności następuje po zwrocie towaru.

Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do pobrania dodatkowej należności przy anulowaniu zamówienia specjalnego ( z winy Nadawcy ) z uwagi na koszty poniesione z zamówieniem nietypowego towaru specjalnie na żądanie Nadawcy. Należność ta nie może przekroczyć 75% kwoty należności liczonej bez kosztów dostawy.

Koszt opakowania i odesłania produktu (koszty bezpośredniego zwrotu produktu) ponosi klient zgodnie z przepisami art. 34 ust. 2 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru w terminie 14 (czternastu) dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu pod warunkiem zwrotu towaru. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do czternastu dni od dnia otrzymania rezygnacji klienta przez Kwiaciarnię , tym samym trybem, jakim klient dokonał płatności Zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty poniesione w związku z ewentualnym rozpoczęciem realizacji umowy. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od daty wydania produktu lub 14 (czternastu) dni od daty otrzymania informacji o prawie do odstąpienia od umowy, w zależności od tego, który z tych terminów upływa później. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi po terminie spełnienia świadczenia, w przypadku, gdy usługa została wykonana przez Kwiaciarnię terminowo , stosownie do art. 38 pkt 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

34. W przypadku braku realizacji zamówienia z przyczyn bezpośrednio leżących po stronie Kwiaciarni, Kupującemu przysługuje zwrot całości kwoty lub wykonanie zamówienia w innym, dogodnym dla Klienta terminie z uwzględnieniem rabatu w wysokości 25% od kwoty nie zawierającej kosztu dostawy. Możliwy jest także wybór przez Klienta opcji z dostawą towaru wraz z dodatkowym ?bukietem przeprosinowym? o wartości 30 PLN brutto lub pudełka markowych słodyczy .

35. Klient Sklepu dokonuje zamówienia poprzez wybór produktów przy użyciu formularza na stronie internetowej Sklepu i potwierdzenie zamówienia poprzez zaznaczenie lub kliknięcie odpowiednich, wybranych klawiszy wirtualnych.

36.Strona internetowa Sklepu może używać plików cookie (tzw. ?ciasteczek?) w celu prowadzenia osobnego koszyka zakupów dla każdego klienta oraz dostosowania działania strony do indywidualnych potrzeb zamawiających. Istnieje możliwość wyłączenia przez Klienta możliwości używania plików cookies , jednakże nie może to pociągać za sobą odpowiedzialności Sklepu za wadliwą lub uciążliwa pracę Sklepu.

37. W przypadku jeśli z jakichś powodów Sklep nie posiada danego produktu Klient zostanie o tym powiadomiony w ciągu jednego dnia roboczego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jednocześnie Sklep wskaże czy i w jakim terminie produkt będzie dostępny. Zamawiający ma prawo zrezygnować z jego zakupu lub przystać na zaproponowane warunki zamiany. Jeśli w terminie jednego dnia roboczego od dnia powiadomienia o możliwym terminie dostawy zamawiający nie dokona wyboru uważa się, że zrezygnował z zakupu. Dla przykładu informacja ze sklepu zostaje wysłana w środę ? oczekujemy na odpowiedź w środę lub czwartek . Nie dotyczy przypadków, gdy część lub całość zamówienia należy do grupy towarów ?na zamówienie?. W takim przypadku prawo do rezygnacji przysługuje jedynie do cześć , której Sklep nie jest w stanie zapewnić z przyczyn od siebie niezależnych.

38. Siła wyższa ? działanie nieprzewidzianych okoliczności zwanych powszechnie siłą wyższą może spowodować zerwanie umowy bez dodatkowych skutków prawnych i odszkodowań.

 

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

1. Zamówienie jest realizowane wyłącznie po opłaceniu należności z wyjątkiem klientów z odroczonym systemem płatności  tz. przelew.

2. Akceptowane formy płatności wyszczególnione zostały w module realizacji zamówienia i Klient składając zamówienie ma możliwość skorzystania z dostępnych na daną chwilę sposobów płatności.

3. Brak terminowej płatności skutkuje odrzuceniem zamówienia .

4. Kwiaciarnia Czerwone Korale realizuje zamówienia zgodnie z opisem towarów i warunkami dostawy, a w szczególności zachowuje prawo do zmian parametrów towaru lub usługi zgodnie z opisem znajdującym się na stronie towaru lub usługi.

5. Kwiaciarnia Czerwone Korale nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niewykonania usługi dostawy towaru następującego na skutek czynników niezależnych od Kwiaciarni.

V. INFORMACJE POZOSTAŁE

 

1. Kwiaciarnia Czerwone Korale - właściciel serwisu internetowego

czerwonekorale.starachowice.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych,

jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z

obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych

osobowych z późniejszymi zmianami). Dane te są wykorzystywane wyłącznie do

obsługi zlecenia i nie są ani nie będą udostępniane innym podmiotom ( z wyłączeniem żądań państwowych służb czy instytucji mających do tego prawo)

2. Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.

Zmiana Regulaminu wywołuje wyłącznie skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy

kodeksu cywilnego.

4. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej

czerwonekorale.starachowice.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o

świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr

144 poz.1204 z późniejszymi zmianami).

5. Kwiaciarnia Czerwone Korale nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie

wiadomości SMS z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonicznych.

6. Kwiaciarnia Czerwone Korale zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanego adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów w przypadku zaznaczenia takiej opcji przez Klienta => newsletter . Zgoda ta może być w każdej chwili cofnięta przez Klienta.

7. Wszelkie pytania i sugestie prosimy kierować do Kwiaciarni w godzinach pracy Kwiaciarni Czerwone Korale poniedziałek - piątek 10 - 17 , sobota 10 - 15 pod numer +48 608 330 124 lub bukiety@vp.pl

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku świadczeń usług, jeżeli Kwiaciarnia wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta i spełniono obowiązek poinformowania konsumenta o utracie prawa do odstąpienia od umowy po spełnieniu świadczenia oraz w przypadku świadczeń w których przedmiotem świadczenia jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta, dla zaspokojenia jego indywidualnych potrzeb lub ściśle związanych z jego osobą (produkty na specjalne zamówienie klienta), a także w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub które mają krótki termin przydatności do użycia, stosownie do przepisów art. 38 pkt 1, 3, 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi po terminie spełnienia świadczenia, w przypadku, gdy usługa została wykonana przez Kwiaciarnię terminowo i zgodnie z życzeniem klienta, stosownie do art. 38 pkt 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
9. Informacje o produktach zamieszczone na portalu sklepu Kwiaciarni Czerwone Korale nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
10. Na zamówione usługi i towary wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura vat zgodnie z zaleceniami Klienta. Domyślnie jest to paragon fiskalny.
11. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.
12. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 punkt 1 w przypadku należytego wykonania umowy. ? Klient traci prawo do odstąpienia od umowy ?..jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.? Niniejszym informujemy Klienta o treści art, 38 p.1. I utracie Jego praw odnośnie odstąpienia od umowy w przypadku opisanym powyżej.

VI. DORĘCZENIE PRZESYŁEK - PRZEPISY SZCZEGÓŁOWE.

 

  1.      Przesyłki dostarczamy siedem dni w tygodniu z wyłączeniem dni -zablokowanych- w opcji wyboru terminu dostawy - patrz : proces finalizacji zakupu.
  2.      Dekoracje ślubne oraz inne specjalne zamówienia dostarczamy wg dodatkowych uzgodnień.
  3.      Kwiaty na pogrzeb dostarczane są bezpośrednio do wskazanego domu, kościoła lub kostnicy na konkretną godzinę. Przesyłki realizowane są na około pół godziny- 15 min. przed czasem.
  4.      Dostawy realizowane są w godzinach 9.00 do 20.00 w dni powszednie. Dostawy w dni wolne od pracy ustalane są osobno. Odbiór osobisty wyłącznie w dni robocze od 10.00 do 17.00 i w soboty od 10.00 do 15.00.
  5.      Należy określić w uwagach przy zakupie sugerowaną godzinę dostawy. Z uwagi na duży teren i wielość czynników niezależnych od Kwiaciarni godzina dostawy określana jest jako X.XX plus/minus 1 godzina. 
  6.      Przykładowe określenia godziny dostawy :
    - przed południem
    - po południu
    - przed 12.00
    - po 14.00
    - cały dzień
    - pomiędzy 9.00 a 11.00
  7.      Godzinę dostawy wpisz w okno dialogowe na stronie wyboru daty dostawy - dodatkowe uwagi .
  8.      Zakupione produkty dostarczamy bezpłatnie na terenie miasta Starachowice. Dostawa poza Starachowice wymaga wyboru opcji " transport" w oknie danego towaru.
  9.      Dowozimy kwiaty do miejscowości : Pawłów, Parszów, Marcinków, Mirzec, Jasieniec Iłż. ,Kałków, Krynki, Brody Iłż. oraz do miejscowości leżących pomiędzy nimi a Starachowicami . Jeżeli chcesz wysłać kwiaty do innej miejscowości - napisz lub zadzwoń. Ustalimy koszt wysyłki, który opłacisz poprzez wykupienie dopłaty do usługi transportowej .
  10.   Doręczenie przesyłek po godzinie 20:00 wymusza dodatkową opłatę w wysokości 100 PLN brutto. Dotyczy to jedynie dostawy bukietów, koszy prezentowych oraz słodyczy. Nie ma możliwości dostaw dużych kompozycji , wieńców czy aranżacji kwiatowych w godzinach pomiędzy 20:00 a 8:00.
  11.   W dniach szczególnego spiętrzenia zamówień, czyli np. 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) 26 maja (Dzień Matki) itd. dostawy realizujemy w godzinach od 8:00 do 21:00 bez możliwości wyboru przez Klienta dokładniejszego przedziału czasowego.

 

VII. ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY - OŚWIADCZENIA KLIENTA.

 

Przypadku zaistnienia konieczności odstąpienia od umowy czy zwrotu towaru prosimy wypełnić niniejszy kwestionariusz oświadczenia i dostarczyć go do siedziby Kwiaciarni Czerwone Korale w Starachowicach. Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku , Dz. Ustaw pozycja 827.

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 oraz art. 35 ustawy. Prawo odstąpienia od umowy . nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów :

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wg specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

 

 

 

Wzór wniosku : Prosimy wydrukować i wypełnić czytelnie.  

                                                                                                                                        miejscowość / data............................................

........................................................................................                                            ........................................................................................  
Dane Klienta

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 w zw. z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r odstępuję od umowy :..................................................... zawartej w dniu ...................................................................( nr zamówienia ).na portalu www.czerwonekorale.starachowice.pl będącym cyfrową platformą sprzedaży PPHU Czerwone Korale z siedzibą w 27-200  Starachowicach ul. Radomska 19. Na podstawie art. 32 cytowanej ustawy proszę o zwrot kwoty ........................zł
(słownie............................................................................................................................................................................................................................................................)

Ponadto informuję, że zgodnie z art. 481 kc. na wypadek opóźnienia się ze spełnieniem świadczenia pieniężnego będę/będziemy* za ten czas naliczał/li odsetki ustawowe. Jednocześnie zwracam ..................................................................................................................................................................................................................................................................................w stanie nienaruszonym bez oznak użytkowania. Oświadczam, iż brak zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia spowoduje naliczenie mi opłaty karnej w wysokości odsetek ustawowych .

 

 

................................................................

czytelny podpis klienta 

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu