Regulamin sprzedaży świadczonych drogą elektroniczną Kwiaciarni Czerwone Korale Starachowice poprzez sklep internetowy www.czerwonekorale.starachowice.pl

Regulamin określa zasady zakupów w Kwiaciarni Internetowej PPHU Czerwone Korale Starachowice.

Rejestracja konta jest jednocześnie potwierdzeniem zaakceptowania regulaminu Sklepu.

Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

Wszystkie ceny zawierają podatek vat .

Przeglądanie zasobów sklepu jest jednocześnie zgodą a użycie przez witrynę plików cookies i innych elementów poprawiających pracę serwisu. Podczas pierwszej wizyty na naszym portalu wyświetlany jest stosowny komunikat o plikach cookies.

Sprzedaż zdalna poprzez portal www.czerwonekorale.starachowice.pl prowadzona jest wyłącznie dla osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej. Założenie konta oraz/lub dokonanie zakupu równoważne jest z oświadczeniem Klienta potwierdzającego Jego stan prawny z niniejszymi wymaganiami i pozwalający na zawieranie tego typu umów.

I. WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Sklepu przez Klienta :

1. Dostęp do Internetu. Koszty dostępu ponosi Klient.

2. Poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 5.5 lub Opera w wersjach 7.x i wyższych lub Firefox w wersji 1.x. i wyższych, Chrome8 lub wyżej , inne przeglądarki pozwalające na przeglądanie sklepów internetowych opartych o silnik Prestashop w wersjach aktualnych i dobrze skonfigurowanych. Zakup oprogramowania oraz ustawienie paramentów leży po stronie Kupującego.

3. Rozdzielczość ekranu minimum 1024x768 dla tradycyjnych ekranów komputerowych; w przypadku starych monitorów czy innych rodzajów urządzeń należy przetestować ustawienia rozdzielczości w celu optymalnej i wygodnej obsługi .

4. Urządzenie Klienta musi mieć włączoną opcję akceptacji „cookies”, aktywny interpretator JavaScript oraz zainstalowany flash plug-in lub pokrewne zapewniające poprawny dostęp do sklepu z poziomu Klienta. Należy dbać o aktualizację programów z uwagi na bezpieczeństwo transakcji.

5 Kwiaciarnia zastrzega, że używanie oprogramowania mającego wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek, o których jest mowa w pkt. 4 powyżej, może również wpływać na poprawne wyświetlania stron internetowych Sklepu. Aby uzyskać pełną funkcjonalność Sklepu, należy wyłączyć wszelkie oprogramowanie mogące wpłynąć negatywnie na funkcjonalność Sklepu.

6 Korzystnie ze Sklepu może być uzależnione od instalacji dodatkowego oprogramowania na sprzęcie komputerowym Użytkownika. Zakup oraz instalacja dodatkowego oprogramowania leży po stronie Klienta.

7 Kwiaciarnia nie ma wpływu na stan oraz ustawienia urządzeń elektronicznych Klienta tak samo jak sklep stacjonarny nie ma wpływu na stan techniczny pojazdu, którym Klient przemieszcza się w celu dokonania zakupu. Jeżeli Macie Państwo problem z prawidłowym korzystaniem ze sklepu internetowego, proszę udać się po pomoc do specjalistów zajmujących się naprawą i diagnostyką sprzętu komputerowego lub telefonicznego. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za złe ustawienia Państwa oprogramowania, brak kompatybilności sprzętu lub złą konfigurację urządzenia z wszystkimi konsekwencjami z tym związanymi.

8. Wszystkie ceny produktów podane w serwisie www.czerwonekorale.starachowice.plzawierają podatek vat i obowiązują w chwili składania zamówienia.

II. INFORMACJE WSTĘPNE

1. Kwiaciarnia internetowa Czerwone Korale prowadzona przez PPHU Czerwone Korale

z siedzibą przy ul. Radomska 19, 27-200 Starachowice, przedstawiająca się numerami NIP 664 107 12 67 , REGON 290896840 , domena www.czerwonekorale.starachowice.pl zwana dalej kwiaciarnią

2. Przedmiotem prowadzonej działalności w ramach prowadzonego sklepu internetowego jest zakres usług objęty aktualną ofertą sklepu internetowego kwiaciarni zgodnie z niniejszym regulaminem.

3. Teren działania sklepu internetowego jest miasto Starachowice oraz miejscowości leżące w najbliższym sąsiedztwie.

4. Wszystkie treści znajdujące się na stronie kwiaciarni internetowej www.czerwonekorale.starachowice.plnależą lub zostały zakupione licencje przez PPHU Czerwone Korale, a także zostały przekazane przez Partnerów kwiaciarni i są objęte pełną ochroną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 2006, poz. 631 z późn. zm. )

5. Opisy produktów i ceny podane na stronie kwiaciarni internetowej www.czerwonekorale.starachowice.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy ( wg.art. 71. kodeksu cywilnego).]

6. Klient może składać zamówienia poprzez sklep internetowy www.czerwonekorale.starachowice.pl przez dwadzieścia cztery godziny / siedem dni w tygodniu z wyjątkiem przerw technicznych i konserwacyjnych oraz nieprzewidzianych awarii systemu czy włamań hakerskich.

7. Dostawy kwiatów realizowane są przez Kwiaciarnię Czerwone Korale lub poprzez wynajętą firmę kurierską w wybranych terminach oraz w godzinach od 8 do 20. Wybór terminu i godziny dostawy przez Klienta następuje w chwili zakupu poprzez interaktywny kwestionariusz oraz okienko uwag dodatkowych. Termin najbliższej możliwej dostawy wyświetlany jest na stronie każdego wyrobu lub usługi.

III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA , REKLAMACJE, INNE WARUNKI ,

1. Kwiaciarnia Czerwone Korale przyjmuje zamówienia poprzez cyfrową platformę

www.czerwonekorale.starachowice.pl . Wszelkie inne ustalenia , zapytania , zmiany i sugestie

prosimy kierować na adres : bukiety@vp.pl lub zgłaszać telefonicznie na numer +48 608 330 124.

2. Klient składając zamówienie, wskazuje produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego towaru i określając inne parametry, w tym parametry dostawy a następnie dodaje go do koszyka. Następnie może dalej kontynuować zakupy lub zacząć finalizować transakcję. Aby sfinalizować transakcje należy przejść pięciostopniowy system złożenia zamówienia , w którym należy wypełnić pola z danymi nadawcy, płatnika, miejsca, daty i czasu dostawy, treści bilecika, uwag dodatkowych, sposobu płatności oraz innych pól wymaganych a następnie potwierdza złożenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty ” . Umowa zostaje zawarta z chwilą przelania należności .

3. Czas realizacji, elementy zamienne i sezonowe oraz inne ustalenia szczególne są zawarte w opisie każdego towaru lub usługi. Towary i usługi oznaczone zapisem „ na zamówienie” traktowane są szczególnie , zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu.

4. Wymagane jest wypełnienie okienka „ treść bilecika” z uwagi na częste odmowy przyjęcia przesyłek niepodpisanych , co wiąże się z wykonaniem usługi w świetle prawa, lecz bez oczekiwanego przez Klienta efektu . Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za odmowę przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę .

5. Kwiaciarnia ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia z uwagi na :

  • odmowę przyjmowania przesyłek na wniosek osoby wskazanej w zamówieniu jako Odbiorca.

  • notorycznym zamawianiu i anulowaniu zamówień noszącym znamiona spamu lub nękania

  • braku potwierdzenia płatności

  • brak płatności za poprzednie zamówienia ( dotyczy płatności odroczonych)

6, W ramach zamawianych towarów znajduje się usługa dodawania do wybranych kompozycji florystycznych alkoholu , słodyczy i innych opakowanych produktów. Wyroby alkoholowe i tytoniowe należy przynieść lub przesłać do siedziby Kwiaciarni najpóźniej na 24 h przed planowaną dostawą. Koszty dostawy ponosi Kupujący. Typowe artykuły spożywcze najczęściej załączane do koszy prezentowych typu banany, mandarynki, pomarańcze, winogrona, cytryny , jabłka, ananasy, kawa, herbata, oraz słodycze w postaci cukierków, czekolad itp. kupowane są przez Kwiaciarnię bez udziału Klienta .

7. Wszelką odpowiedzialność za skutki dostarczenia wyrobów alkoholowych lub tytoniowych pod wskazany adres ponosi Kupujący.

8. Prawidłowe wypełnienie kwestionariusza danych Odbiorcy gwarantuje bezproblemowa dostawę. Jeżeli jest to możliwe, należy podać nr telefonu do Odbiorcy. W przypadku niezastania nikogo pod wskazanym adresem, kurier może ustalić z Odbiorcą inne warunki dostawy , co znacząco wpływa na skuteczność dostaw i dobre relacje z Klientami. Podane dane Odbiorcy nie są wykorzystywane do innych celów poza doręczeniem przesyłki.

9. Zmiany zamówienia należy zgłaszać poprzez kontakt telefoniczny +48 608 330 124 i potwierdzić poprzez email : bukiety@vp.pl . Zmiany jedynie zgłoszone przez email mogą nie być odczytane w porę i w konsekwencji może to zrodzić problemy. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za brak wprowadzenia zgłoszonych via email zmian , o ile nie były poprzedzone zgłoszeniem telefonicznym.

10. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta, zlecenie takie uznawane jest za zrealizowane. Ponowna próba dostarczenia tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty transportowej . W przypadku braku dokonania wymaganej dodatkowej opłaty transportowej w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku kontaktu z Klientem Kwiaciarnia Czerwone Korale uważa zlecenie za zrealizowane bez dostarczenia do Odbiorcy. Zamówienie niedostarczone można odebrać osobiście lub przez osobę trzecią w ciągu dwóch dni roboczych w siedzibie Kwiaciarni Czerwone Korale , ul. Radomska 19, Starachowice , od poniedziałki do piątku w godzinach 10-17 , w soboty od 10 do 13. Po tym okresie zamówione towary podlegają utylizacji bez prawa do zwrotu bez podania przyczyn ( z uwagi na niedopełnienie zapisów umowy przez Klienta ). Aby otrzymać przesyłkę należy podać nr zamówienia , który Klient otrzymał wraz w chwili zakupu z potwierdzeniem zamówienia. Z uwagi na istniejący stan prawny Kwiaciarnia przyjmuje, że osoba przychodząca do siedziby Kwiaciarni i dysponująca unikalnym nr zamówienia jest Klientem lub jego przedstawicielem.

11. Kwiaciarnia Czerwone Korale przeprowadza akcje promocyjne i lojalnościowe . Towary objęte ogólnymi akcjami promocyjnymi są oznakowane na stronie produktu . Programy lojalnościowe polegają na udzielaniu rabatów dla stałych klientów. Rodzaj, zakres oraz okres trwania poszczególnych działań określa Kwiaciarnia Czerwone Korale, jednocześnie zastrzegając sobie możliwość dowolnej modyfikacji warunków tak promocji jak i innych działań zmieniających ceny oferowanych wyrobów i usług, przy czym skutki zmian biegną wyłącznie od chwili dokonania zmiany.

12. Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto . Tworzenie multikont odebrane zostanie jako celowe naruszenie zasad i może w szczególnych przypadkach pociągać za sobą kroki prawne.

13. Sklep nie zapewnia nieprzerwanego działania Witryny z uwagi na możliwość wystąpienia awarii czy normalnych cykli obsługi bieżącej konserwacji systemu oraz przerw planowanych. Z uwagi na to, żadnym podmiotom nie przysługuje jakiekolwiek odszkodowanie czy dodatkowy rabat związany z niemożnością dokonania zakupu. W przypadku dłuższej awarii lub konserwacji sklepu istnieje możliwość przyjęcia zamówienia poprzez email bukiety@vp.pl.

14. Stworzenie Konta jest za razem akceptacją niniejszego regulaminu. Jeżeli nie akceptujesz

Regulaminu , usuń konto i nie kupuj w opcji „Gość”. po usunięciu Konta , Twoje dane są usuwane

z bazy danych aktywnych klientów . Sklep nie prowadzi specjalnego archiwum byłych Klientów oprócz zapisów księgowych i innych zapisów wynikających z prawidłowego funkcjonowania mechanizmów Sklepu. Po usunięciu konta zaprzestaje się wysyłania newslettera .

15. Niedozwolone jest cedowanie lub udostępnianie Konta osobom trzecim. To samo dotyczy numerów zamówień składanych w sklepie.

16. W przypadku zmiany swoich danych Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznej aktualizacji danych podanych podczas Rejestracji.

17. Klient ma możliwość dokonywania zmian w zapisie swoich danych osobowych oraz zmiany Hasła

18. Za utworzenie Konta, przeglądanie towarów i usług oraz proces dokonywania zakupu nie są

pobierane żadne opłaty. Klient płaci jedynie za towary i usługi oraz opcje dostawy wybrane przez

Niego w procesie zakupu. Za zmiany danych na Koncie, zmiany hasła oraz utworzenie czy usunięcie konta nie pobierane są żadne opłaty.

19. Zabronione jest ingerowanie w strukturę Sklepu , a w szczególności włamywanie się do obszarów chronionych lub prywatnych.

20. Zabronione jest publikowanie na łamach Sklepu treści obraźliwych, niezgodnych z prawdą,

niezgodnych z obowiązującym prawem a także treści reklamowych nieautoryzowanych przez Kwiaciarnię.

21. Kwiaciarnia zapewnia sobie prawo do odmowy realizacji dostawy na prośbę Osób otrzymujących przesyłkę .W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę, Klientowi nie przysługuje zwrot pieniędzy.

22. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania

błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., Kwiaciarnia

Czerwone Korale zastrzega sobie prawo obciążenia klienta ewentualnymi

dodatkowymi kosztami tych produktów oraz dostawy. Kwiaciarnia nie ponosi

odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z

podania błędnych danych odbiorcy, braku potwierdzenia płatności za towar lub

nieobecności Odbiorcy pod podanym adresem. Po uzgodnieniu z Odbiorcą lub

Nadawcą przesyłka może zostać pozostawiona u sąsiadów Odbiorcy, portierni, sekretariacie itd. itp. miejscu bezpośrednio sąsiadującym lub będącym adresem doręczenia i będzie traktowana jako doręczona.

23. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim

24. Kwiaciarnia Czerwone Korale zastrzega sobie możliwość wystąpienia błędów w opisie. Za wskazanie ewidentnych błędów czy pomyłek udzielona zostanie Klientowi premia w postaci darmowej dostawy poza Starachowice lub jednego z aktualnie oferowanych kuponów rabatowych. W przypadku pomyłki w zamówieniu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Kwiaciarnię w celu zminimalizowania niepotrzebnych kosztów

25. Kwiaciarnia Czerwone Korale zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w

zamówieniu zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie poszczególnych towarów , znajdującym się na stronie każdego produktu . Jeżeli z przyczyn obiektywnych Kwiaciarnia nie może zrealizować zamówienia zgodnego z zamówieniem i opisem towaru , możliwe jest zastąpienie wybranej przez Nadawcę kompozycji czy towaru innym, zaproponowanym przez Kwiaciarnię o parametrach cenowych równorzędnych lub wyższych lub zwrot należności z rozwiązaniem umowy . Rożnica w cenie droższego zamiennika pokrywana jest przez Kwiaciarnię.

26. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji

lub sekretariatu.

27. Kwiaciarnia nie zapewnia nieprzerwanego działania Witryny Sklepu z uwagi na możliwość wystąpienia awarii czy normalnych cykli obsługi bieżącej konserwacji systemu oraz przerw planowanych. Z uwagi na to, żadnym podmiotom nie przysługuje jakiekolwiek odszkodowanie czy dodatkowy rabat związany z niemożnością dokonania zakupu. Sklep może być wyłączony na dowolny przedział czasowy bez podania przyczyn .

28. Sklep działa na platformie cyfrowej , co wymaga użycia odpowiednich, popularnych urządzeń

elektronicznych w celu uzyskania możliwości zakupu. Zapewnienie urządzeń i oprogramowania

leży po stronie Kupującego .

29. Cena sprzedaży jest ceną ostateczną - zawiera cenę zakupu oraz ewentualną cenę transportu ,

zgodnie z Warunkami Dostawy określającymi koszty transportu i wyborem Klienta . Wyjątkiem jest uzgodniony koszt dowozu do miejscowości poza wymienione w wykazie . W takim przypadku istnieje potrzeba dokupienia dopłaty do usługi transportowej dostępnej w dziale "prezenty". Wykaz miejscowości oraz zasady naliczania opłat znajdują się na stronie Sklepu internetowego w części Warunki Dostawy. Wybór opcji dostawy poza teren Starachowic zmienia cenę w sposób widoczny i natychmiastowy . Wybór opcji dostawy poza miejscowości wymienione w wykazie nie powoduje zmiany ceny danego towaru, jednakże zakup dodatkowej usługi transportowej traktowany jest jako zakup innego towaru i w posumowaniu zakupów jest to widoczne.

30. Kwiaciarnia Czerwone korale wysyła towary zgodnie z opcjami zaznaczonymi

przez Kupującego w trakcie procesu dokonywania zakupu

31. W przypadku braku możliwości kontaktu z Odbiorca pozostawiona zostanie wiadomość w skrzynce na listy , o ile jest taka możliwość . Wiadomość pozostawiona w skrzynce zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie naszej Kwiaciarni. Jeżeli ani Odbiorca, ani Nadawca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym,

realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać

złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.

32. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane

w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację.

Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie,

faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.

Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i upominków w jednej przesyłce

przez kuriera muszą zostać zgłoszone do Kwiaciarni Czerwone Korale telefonicznie,

faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od wyznaczonego terminu doręczenia.

W przypadku zmiany przez Odbiorcę terminu dostawy Kwiaciarnia nie ponosi

odpowiedzialności za teoretyczne opóźnienie liczone od poprzedniego terminu dostawy.

33. Sposób pielęgnacji kwiatów można znaleźć na stronie www.kwiaciarnia.starachowice.pl. lub uzyskać poradę telefoniczną +48 608 330 124.

Aranżacje i bukiety kwiatowe jako rośliny żywe są z natury towarem nietrwałym

a więc nie podlegają zwrotom a jedynie reklamacją określoną niniejszym regulaminie.

Jeśli natomiast chcą Państwo zrezygnować z dokonanych w naszym sklepie zakupów

upominków dołączonych do bukietów kwiatowych z jakichkolwiek względów, istnieje

możliwość zwrotu upominków w ciągu 14 dni od daty dostarczenia bez podania

przyczyny. Należy pamiętać, iż zwracany w tym trybie towar, zostanie przyjęty

tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu,

z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone,

oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

Wszelkie zwroty muszą być jednak uprzednio zgłoszone via e-mail lub pocztą.

Zwroty przyjmowane są jedynie od Nadawcy przesyłki. Koszt zwrotu towaru leży po stronie Nadawcy. W przypadku zwrotu maskotki, doniczki, słodyczy itp. samodzielnych dodatków do kwiatów , występujących w sklepie internetowym jako osobny towar , a kupowanych razem z bukietami czy innymi aranżacjami kwiatowymi, zwrot należności za dostawę nie jest możliwy z uwagi na poniesienie kosztu dostawy dla pozostałych zakupionych i dostarczonych składników zamówienia. Zwrot kosztów transportu możliwy jest jedynie przy zwrocie całości zamówienia przed dokonaniem dostawy lub w przypadku dostawy zamówienia składającego się z towarów nie będących kompozycjami z kwiatów. Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru w terminie czternastu dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do pobrania dodatkowej należności przy anulowaniu zamówienia specjalnego ( z winy Nadawcy ) z uwagi na koszty poniesione z zamówieniem nietypowego towaru specjalnie na żądanie Nadawcy. Należność ta nie może przekroczyć 75% kwoty należności liczonej bez kosztów dostawy.

Koszt opakowania i odesłania produktu (koszty bezpośredniego zwrotu produktu) ponosi klient zgodnie z przepisami art. 34 ust. 2 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu towaru w terminie 14 (czternastu) dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do czternastu dni od dnia otrzymania rezygnacji klienta przez Kwiaciarnię , tym samym trybem, jakim klient dokonał płatności. Możliwość zmiany czy rezygnacji jest każdorazowo potwierdzana przez BKzK. Zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty poniesione w związku z ewentualnym niespoczęciem realizacji umowy.Klient może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od daty wydania produktu lub 14 (czternastu) dni od daty otrzymania informacji o prawie do odstąpienia od umowy, w zależności od tego, który z tych terminów upływa później. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi po terminie spełnienia świadczenia, w przypadku, gdy usługa została wykonana przez Kwiaciarnię terminowo , stosownie do art. 38 pkt 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

34. W przypadku braku realizacji zamówienia z przyczyn bezpośrednio leżących po stronie Kwiaciarni, Kupującemu przysługuje zwrot całości kwoty lub wykonanie zamówienia w innym, dogodnym dla Klienta terminie z uwzględnieniem rabatu w wysokości 25% od kwoty nie zawierającej kosztu dostawy. Możliwy jest także wybór przez Klienta opcji z dostawą towaru wraz z „bukietem przeprosinowym” o wartości 30 PLN brutto lub pudełka markowych słodyczy .

35. Klient Sklepu dokonuje zamówienia poprzez wybór produktów przy użyciu formularza na stronie internetowej Sklepu i potwierdzenie zamówienia poprzez zaznaczenie lub kliknięcie odpowiednich, wybranych klawiszy wirtualnych.

36.Strona internetowa Sklepu może używać plików cookie (tzw. „ciasteczek”) w celu prowadzenia osobnego koszyka zakupów dla każdego klienta oraz dostosowania działania strony do indywidualnych potrzeb zamawiających. Istnieje możliwość wyłączenia przez Klienta możliwości używania plików cookies , jednakże nie może to pociągać za sobą odpowiedzialności Sklepu za wadliwą lub uciążliwa pracę Sklepu.

37. W przypadku jeśli z jakichś powodów Sklep nie posiada danego produktu Klient zostanie o tym powiadomiony w ciągu jednego dnia roboczego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jednocześnie Sklep wskaże czy i w jakim terminie produkt będzie dostępny. Zamawiający ma prawo zrezygnować z jego zakupu lub przystać na zaproponowane warunki. Jeśli w terminie jednego dnia roboczego od dnia powiadomienia o możliwym terminie dostawy zamawiający nie dokona wyboru uważa się, że zrezygnował z zakupu. Dla przykładu informacja ze sklepu zostaje wysłana w środę – oczekujemy na odpowiedź w środę lub czwartek . Nie dotyczy przypadków, gdy część lub całość zamówienia należy do grupy towarów „na zamówienie”. W takim przypadku prawo do rezygnacji przysługuje jedynie do cześć , której Sklep nie jest w stanie zapewnić z przyczyn od siebie niezależnych.

38. Siła wyższa – działanie nieprzewidzianych okoliczności zwanych powszechnie siłą wyższą może spowodować zerwanie umowy bez dodatkowych skutków prawnych i odszkodowań.

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Zamówienie jest realizowane wyłącznie po opłaceniu należności z wyjątkiem klientów z odroczonym systemem płatności – tz. przelew.

2. Akceptowane formy płatności wyszczególnione zostały w module realizacji zamówienia i Klient składając zamówienie ma możliwość skorzystania z dostępnych na daną chwilę sposobów płatności.

3. Brak terminowej płatności skutkuje odrzuceniem zamówienia .

4. Kwiaciarnia Czerwone Korale realizuje zamówienia zgodnie z opisem towarów i warunkami dostawy, a w szczególności zachowuje prawo do zmian parametrów towaru lub usługi zgodnie z opisem znajdującym się na stronie towaru lub usługi.

5. Kwiaciarnia czerwone Korale nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niewykonania usługi dostawy towaru następującego na wskutek czynników niezależnych od Kwiaciarni.

V. INFORMACJE POZOSTAŁE

1. Kwiaciarnia Czerwone Korale - właściciel serwisu internetowego

czerwonekorale.starachowice.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych,

jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z

obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych

osobowych z późniejszymi zmianami). Dane te są wykorzystywane wyłącznie do

obsługi zlecenia i nie są ani nie będą udostępniane innym podmiotom ( z wyłączeniem żądań państwowych służb czy instytucji mających do tego prawo )

2. Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.

Zmiana Regulaminu wywołuje wyłącznie skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy

kodeksu cywilnego.

4. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej

czerwonekorale.starachowice.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o

świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr

144 poz.1204 z późniejszymi zmianami).

5. Kwiaciarnia Czerwone Korale nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie

wiadomości SMS z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonicznych.

6. Kwiaciarnia Czerwone Korale zastrzega sobie prawo do wykorzystywania

podanego adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów w przypadku

zaznaczenia takiej opcji przez Klienta – newsletter . Zgoda ta może być w każdej chwili cofnięta przez Klienta.

7. Wszelkie pytania i sugestie prosimy kierować do BKzK w godzinach pracy Kwiaciarni Czerwone Korale poniedziałek - piątek 10 – 17 , sobota 10 – 15 pod numer +48 608 330 124 lub bukiety@vp.pl

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku świadczeń usług, jeżeli Kwiaciarnia wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta i spełniono obowiązek poinformowania konsumenta o utracie prawa do odstąpienia od umowy po spełnieniu świadczenia oraz w przypadku świadczeń w których przedmiotem świadczenia jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta, dla zaspokojenia jego indywidualnych potrzeb lub ściśle związanych z jego osobą (produkty na specjalne zamówienie klienta), a także w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub które mają krótki termin przydatności do użycia, stosownie do przepisów art. 38 pkt 1, 3, 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi po terminie spełnienia świadczenia, w przypadku, gdy usługa została wykonana przez Kwiaciarnię terminowo i zgodnie z życzeniem klienta, stosownie do art. 38 pkt 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
9. Informacje o produktach zamieszczone na portalu sklepu Kwiaciarni Czerwone Korale nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
10. Na zamówione usługi i towary wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura vat zgodnie z zaleceniami Klienta. Domyślnie jest to paragon fiskalny.
11. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.
12. Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 punkt 1 w przypadku należytego wykonania umowy. „ Klient traci prawo do odstąpienia od umowy …..jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.” Niniejszym informujemy Klienta o treści art, 38 p.1. I utracie Jego praw odnośnie odstąpienia od umowy w przypadku opisanym powyżej.

VI. DORĘCZENIE PRZESYŁEK – PRZEPISY SZCZEGÓŁOWE.

  1. Przesyłki dostarczamy siedem dni w tygodniu z wyłączeniem dni „zablokowanych” w opcji wyboru terminu dostawy – patrz : proces finalizacji zakupu.

  2. Dekoracje ślubne oraz inne specjalne zamówienia dostarczamy wg dodatkowych uzgodnień.

  3. Kwiaty na pogrzeb dostarczane są bezpośrednio do wskazanego domu, kościoła lub kostnicy na konkretną godzinę . Przesyłki realizowane są na około pół godziny- 15 min. przed czasem .

  4. Dostawy realizowane są w godzinach 9.00 do 20.00 w dni powszednie. Dostawy w dni wolne od pracy ustalane są osobno. Odbiór osobisty wyłącznie w dni robocze od 10.00 do 17.00 i w soboty od 10.00 do 15.00.

  5. Należy określić w uwagach przy zakupie sugerowaną godzinę dostawy. Z uwagi na duży teren i wielość czynników niezależnych od Kwiaciarni godzina dostawy określana jest jako X.XX plus/minus 1 godzina.

  6. Przykładowe określenia godziny dostawy :
    - przed południem
    - po południu
    - przed 12.00
    - po 14.00
    - cały dzień
    - pomiędzy 9.00 a 11.00

  7. Godzinę dostawy wpisz w okno dialogowe na stronie wyboru daty dostawy - dodatkowe uwagi .

  8. Zakupione produkty dostarczamy bezpłatnie na terenie miasta Starachowice. Dostawa poza Starachowice wymaga wyboru opcji " transport" w oknie danego towaru.

  9. Dowozimy kwiaty do miejscowości : Pawłów, Parszów, Marcinków, Mirzec, Jasieniec Iłż. ,Kałków, Krynki, Brody Iłż. oraz do miejscowości leżących pomiędzy nimi a Starachowicami . Jeżeli chcesz wysłać kwiaty do innej miejscowości - napisz lub zadzwoń. Ustalimy koszt wysyłki, który opłacisz poprzez wykupienie dopłaty do usługi transportowej w dziale "prezenty".

  10. Doręczenie przesyłek po godzinie 20:00 wymusza dodatkową opłatę w wysokości 100 PLN brutto. Dotyczy to jedynie dostawy bukietów, koszy prezentowych oraz słodyczy. Nie ma możliwości dostaw dużych kompozycji , wieńców czy aranżacji kwiatowych w godzinach pomiędzy 20:00 a 8:00.

  11. W dniach szczególnego spiętrzenia zamówień, czyli np. 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) 26 maja (Dzień Matki) itd. dostawy realizujemy w godzinach od 8:00 do 21:00 bez możliwości wyboru przez Klienta dokładniejszego przedziału czasowego.

VII. ZWROT TOWARU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY – OŚWIADCZENIA KLIENTA.

Przypadku zaistnienia konieczności odstąpienia od umowy czy zwrotu towaru prosimy wypełnić niniejszy kwestionariusz oświadczenia i dostarczyć go do siedziby Kwiaciarni Czerwone Korale w Starachowicach. Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku , Dz. Ustaw pozycja 827.

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust.2 oraz art. 35 ustawy. Prawo odstąpienia od umowy ( ….) nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów :

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia , że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wg specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

Wzór wniosku : Prosimy wydrukować i wypełnić czytelnie.  

                                                                                                                …...........................................................................

                                                                                                                                                                                                   miejscowość / data

........................................................................................                                                                       PPHU Czerwone Korale

........................................................................................                                                                       Ul. Radomska 19

........................................................................................                                                                       27-200 Starachowice

Dane Klienta

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 w zw. z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r odstępuję od umowy :

..................................................... zawartej w dniu …...................................................................

( nr zamówienia )

na portalu www.czerwonekorale.starachowice.pl będącym cyfrową platformą sprzedaży PPHU Czerwone Korale z siedzibą w Starachowicach .

Na podstawie art. 32 cytowanej ustawy proszę o zwrot kwoty …........................zł

( słownie...............................................................................................................................................)

Ponadto informuję, że zgodnie z art. 481 kc. na wypadek opóźnienia się ze spełnieniem

świadczenia pieniężnego będę/będziemy* za ten czas naliczał/li odsetki ustawowe.

Jednocześnie zwracam …......................................................................................................................

............................................................................................................................................................

w stanie nienaruszonym bez oznak użytkowania. Oświadczam, iż brak zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia spowoduje naliczenie mi opłaty karnej w wysokości odsetek ustawowych .

................................................................

czytelny podpis klienta